ციფრული მარკეტინგი შემოქმედებით ინდუსტრიებში

დასაწყისი:

29 ივლისი

ხანგრძლივობა:

12 საათი
6 ლექცია

განრიგი:

ორშაბათი-ოთხშაბათი-პარასკევი 19:30-21:30

ფასი:

550 ლარი

კურსის მიზანია შეასწავლოს ციფრული მარკეტინგის არა მხოლოდ ძირითადი პრინციპები, Facebook-ის სარეკლამო ანგარიშის მართვა ან/და ფასიანი რეკლამების განთავსება Google-ის საძიებო სისტემაში, არამედ IMC მოდელის, ანუ ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების პრაქტიკული დანიშნულება.

2 კვირიან ინტენსიურ ტრენინგ-სესიებზე, 6 ლექციის განმავლობაში განხილული იქნება:

  • ციფრული მარკეტინგის ძირითადი პრინციპები;
  • Facebook-ის Ads Manager;
  • Google Ads – გუგლის საძიებო სისტემაში ფასიანი რეკლამების განთავსება;
  • IMC ანუ ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების მოდელი და პრაქტიკული დანიშნულება;
  • შემოქმედებითი ინდუსტრიების პერსპექტივიდან კრეატიული გადაწყვეტა და მონაცემთა ანალიზი.

კურსზე თეორიული და პრაქტიკული სწავლებით დაეუფლებით ციფრული მარკეტინგის მთავარ ასპექტებს, და რაც მთავარია, დაეუფლებით  შემოქმედებითი ინდუსტრიების პერსპექტივიდან IMC მოდელის გამოყენებას.

პროგრამის წარმატებით დასრულების შემთხვევაში კურსდამთავრებულს გადაეცემა კეტტარი აკადემიის სერტიფიკატი.

კურსზე რეგისტრაცია: